2011-07-26

En otrolig helg med otroliga människor!

Sitter på jobbet i uppsala och väntar på att människor ska komma! bet mej just på läppen och så klart så har det börjat regna. Det fick bli en dag ledigt från Sigtuna pga att det var en bokning här och ingen kunde ta den. Det var skönt med lite sov morgon, det är jag värd tycker jag.
Denna helg spenderade jag med min man och myste. Som jag saknat han. Men det blev även dag med min människa madde! Vi åt middag med hennes familj och deras kompisar ett otroligt roligt gäng( dom kan lita på att jag lätt kommer att vådgästa nästa middag), sen drog vi vidare till jocke ( inte min jocke utan maddes pojkväns kompis jocke) och där var det drag minsam! Det bjöds på absint och en hel del skratt tills det var dags att gå hem och lägga sej! En otroligt rolig helg har det varit och nu när lönen har kommit ser jag extremt mycket fram till nästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar