2011-07-13

I dag fick jag vara edward scissorhands

I dag har det varit en bra dag på jobbet, jag fick leka edward scissorhands och testa de nya häcksaxarna. Det kanske låter skit tråkigt men det va det verkligen inte! så nu har jag bestämt att när jag blir stor ska jag bo i en villa med en stooor trädgård( ledsen älskling men du har inge val ). Men dock så finns det även negativa saker att ta fram med denna dag oxå... Min pojkvän åker utomlands och jag saknar honom redan. Det är helt sjukt, i bland kan gå dagar utan att man träffas och visst man saknar varandra men så fort han åker bort så tar det inte ens EN dag innan jag saknar honom så otroligt mycket. Det måste vara att man vet innerst inne att händer det något så tar det inte 5 minuter innan man kan träffas, för nu är han flera 1000 mil bort. Det som är tur är att jag jobbar hela veckan och nästa oxå så jag har annat att tänka på.


Bye bye my darling, hoppas du köper något fint till mej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar